..:: شباب اخر شقاوه ::..
موضوع عن نفسى وحياتى 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا موضوع عن نفسى وحياتى 829894
[b]ادارة المنتدي موضوع عن نفسى وحياتى 103798[/b
موضوع عن نفسى وحياتى 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا موضوع عن نفسى وحياتى 829894
[b]ادارة المنتدي موضوع عن نفسى وحياتى 103798[/b
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..:: شباب اخر شقاوة شباب جامد وربنا هظبطك ::.

الرئيسيةPortailأحدث الصورالتسجيلدخول

موضوع عن نفسى وحياتى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ايسر
..:: احلى زبون ::..

الحاله المزاجيه : موضوع عن نفسى وحياتى 22630_71198529231

موضوع عن نفسى وحياتى Empty
مُساهمةموضوع: موضوع عن نفسى وحياتى   موضوع عن نفسى وحياتى Icon_minitimeالجمعة مايو 09, 2008 11:53 am

ليه حد لما يكون جواه سر لازم يبقى الجميع يعرف بس من غيره ويكون هو مش لازم يقوله علشان مش يتعب ليه الكون مش بيحس بالم الغير ليه انا باحس انى لوحدى فى الدنيا ليه مفيش حد زيى ى الدنيا ليه مفيش حد بيحس بيا انا عارف انى كئيب جدا وفيه ناس كتير مش هتحب موضوعى بس انا مش عارف انا باتكلم ليه بس انا الى حاسس بنفسى وبس انا الى باتعب ومفيش حد بيعرفنى تانى

الحياه مليئه بالحزن

انا الى باكون حزين والدموع ماليا عنيا بس لازم اضحك ولو مش ضحكت لازم اكون لوحدى او او لازم ابعد عن الى موجودين لانى باتعب جامد لو فضلت واقف ودموعى جوا عنيا انا الى باخلى الناس تبعد عنى لانى انا الى باعمل كدا فى نفسى وفى الى معايا وفى الناس الى باحبهم جدا بس مش باعرف اعمل حاجه الا انى اتخانق معاهم والله وحيات ربنا انا الى باحبهم كلهم بيزعلو منى ومش حد بيحس بيا لانى ببقى تعبان وباضحك وحتى بردو مش بيقدرو يسامحونى انا نفسى حد يسامحنى لكن انا عارف ان مفيش حد بيسامحنى لانى انا الى ببقى غبى جدا معاهم لازم كل الناس الى بيعملو زيى كدا ويزعلو الى بيحبوهم وبيبقو اغبياء معاهم لازم يغيرو من نفسهم علشان يقدرو يعيشو ويخلو الناس تحبهم اكتر ومش تكرههم Rolling Eyes
pale silent Crying or Very sad Neutral موضوع عن نفسى وحياتى 708141 موضوع عن نفسى وحياتى 400231 موضوع عن نفسى وحياتى 115890 موضوع عن نفسى وحياتى 805516 موضوع عن نفسى وحياتى 744379 موضوع عن نفسى وحياتى 725635 موضوع عن نفسى وحياتى 725635 موضوع عن نفسى وحياتى 725635 konma3allah
عـــــ النسيان ــــاشق

الحاله المزاجيه : موضوع عن نفسى وحياتى 8010

موضوع عن نفسى وحياتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع عن نفسى وحياتى   موضوع عن نفسى وحياتى Icon_minitimeالسبت مايو 10, 2008 7:41 am

هو الموضوع جميل عن نفسك بس والله الحاجة الوحيدة اللى عايزك تعرفها انى والله والله والله بحبك وعمرى ما اقدر ازعل منك ابدا انت وحد تانى وانت عارف الحد ده مين لان انتوا الاتنين بجد زى اخواتى وعمرى ما اقدر ازعلكوا فى حاجة وانا اسف لو كنت زعلتكوا وباتمنى انكوا تسامحونى وانا والله لو عملت معايا ايه والله مش هزعل منك وانت عارف كدا لانك اكتر من اخويا والله وصدقنى انا مش هسامحك ولا حد هيسامحك لان ربنا اللى بيسامح وانا اسف لو كنت زعلت فى حاجة والله انت اكتر من اخ يا ايسر والله انا بحبك انت واختى اوى اوى اوى وانت عارف مين اختى وربنا يخايكوا ليا ويخليكوا لبعض طول العمر وانا اسف مرة تالتة لو كنت زعلتكوا فى حاجة

موضوع عن نفسى وحياتى 333159286

موضوع عن نفسى وحياتى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عامر منيب اغنية نفسى اقولك
» الحـــب هو موضوع جامد مش هتقدر تغمض عنيك